10. klasse - Campus

Infomøde om skoleår 24/25

tirsdag den 23. januar kl. 18 - 19

på Campus Faaborg, Sundagervej 42, Faaborg

UU-vejleder Lone Akselsen deltager i mødet.

Læs vores folder om kommende skoleår på Campus 10: Campus 10-folder

NEXT STOP – UNGDOMSUDDANNELSERNE

10. klasse på Campus Faaborg er et spændende tilbud til dig der:

• Ønsker at blive afklaret i dit fremtidige uddannelsesvalg – og drømmer om at se, hvad de forskellige ungdomsuddannelser kan byde på
  • Drømmer om få nye venner i et spændende uddannelsesmiljø – både i 10. klasse, men også med andre unge, som allerede er begyndt på deres ungdomsuddannelse
  • Vil føle at din stemme bliver hørt i et forpligtende fællesskab
  • Vil have indflydelse på, hvordan dit skoleår og starten på din ungdomsuddannelsen ser ud
  • Længes efter en masse gode oplevelser, både fagligt og socialt
  • Gerne vil opleve anderledes kulturer og livsbetingelser gennem studieture til spændende steder
  • Ønsker at stifte bekendtskab med alsidig faglighed, ansvarlighed og gode studievaner.

Vi tilbyder dig et skoleår, som bygger på gensidig tillid, trivsel og respekt. Sammen med ungdomsuddannelserne forbereder vi dig til din videre uddannelse gennem arbejdet med dine faglige og sociale kompetencer. Du kommer til at vælge linje efter interesse og fremtidige uddannelsesvalg.

10. klasse på Campus Faaborg er meget mere end faglighed. Vi lægger stor vægt på, at du vil møde andre unge med nysgerrighed og åbenhed, da vi anser forskellighed som en styrke. Du bliver en del af et fedt campusmiljø, hvor der vil være en masse spændende aktiviteter, du kan deltage i, også efter skoletid.

Vi håber, at du sammen med os vil tage det første skridt og få noget i rygsækken på din rejse mod din drømmeuddannelse.

Du kan få nærmere information ved at sende os en mail på oehavsskolen@fmk.dk eller ringe til skolens kontor 7253 0350, hvorefter vi kontakter dig.

Vi glæder os til at se dig eller høre fra dig.